Sunday, April 12, 2009

PIKOM PC Fair at KL Convention Center

Salam..

Semalam aku ngan family gi PC Fair kat KLCC ingatkan takderlah ramai sgt orang yang datang sbb aku sampai awal, tetapi rupanya masa aku sampai tue.. orang dah ramai tunggu dekat pintu masuk (padat mcm tin sardin). Pintu tu plak hanya dibuka tepat jam 11.00 pagi. So aku pun berlalu pergi dari situ.. pergi lepak kat taman plak.. Anak aku yg sulung punyelah seronok dpt lepas main kat taman tu sampai tak ingat dunia :p.. dah tak kira dah panas ke tidak.. janji dpt bermain kat situ sambil kejar burung-burung yg ada kat situ..

Sementara tu aku tunggu gaklah berhampiran ngan pintu masuk tu.. sbb aku nak pergi beli printer utk kegunaan aku kat umah. So lepas aku dapati pintu masuk tu dah tak ramai org, aku pun pergi dengan anak aku yg sulung. Tp kat dalam tu mmglah ramai orang, so aku terpaksalah dukung jer anak aku tu... takut hilang plak.. (gatal sgt nak bawak jln).

Aku tak mau amik masa lelama sgt dlm tu, takut letih & nampak memacam plak kat dalam tu nanti. So lepas aku jumpa & beli apa yg aku mmg nak cari, aku pun balik. Tp yang tak bestnya, aku terpaksa pusing dari point A - Z baru boleh kluar.. :( (langsung takleh nak skip.. jauh plak tu nak pusing...) patutnya sediakanlah laluan alternatif utk org keluar ker apa ker.. ini takder... kena gak pusing jejauh.. letih aku pusing cari jalan nak kluar.. sambil dukung anak & printer yg dibeli.. aduhai.. nasib.. nasib..

Kalau nak tau printer apa yg aku beli masa tu.. tunggguuuu aku post nanti ttg printer tu plak..

No comments:

Post a Comment